Tuesday, September 8, 2009

090909

Tiada apa yg menarik mengenai tarikh ini..cuma mcm biasa je la..hari ini aku col my member aney and ida..by hook or by crook aku nk diorang ada kat umah aku utk bersama-sama aku meniti debaran saat aku diijab kabul..tkt beb!!at least bila ada korang ore tak lah berdebar sgt..for aney, nanti tlg i touch-up apa yg patut k kat muka..u make-up masa tunang tu very nice..tp i don't know la kalu tetiba makcik2 i tu offer diri nk make-up plak..but till this time & day masih belom ada yg offer diri...i hope u bley mahgi umah ore..ala bila lagi aney, u nk tido dgn i sbelum i bergelar "ISTERI KEPADA SEORANG SUAMI". I hope all of u will pray for me, doakan i bahagia sepanjang hidup i hingga ke saat nafas terakhir bersama AME..aminnnnnnnnnnn...

1 comment:

  1. hehe..u doakan i jugak taw..
    i x jumpa2 lg neh...hish..

    ReplyDelete