Tuesday, September 8, 2009

Ni plak aku copy paste dari blog aney…xacila aney jer yg jwb..aku pon nk jwb jugak..kahkahkahkah

1. Bekas kekasih sy adalah :

~~~no komen la…ada keee? Apa jenis soalan ni?hahaha
2. Sy sedang mendengar :
~~~suria f.m
3. Mungkin sy patut :
~~~ siapkan diri dgn segala kemungkinan soalan..biasala lepas khwin, mesti naey nyibuk nk tanya mcm2..hahaha
4. Sy suka :
~~~ masak….berangan pun iye jugak kot!!!
5. Sahabat-sahabat baik saya :
~~~ kwn2 yg baik dgn saya la..aney pon boley laaa...
6. Saya tak paham :
~~~nape org suka gedik-gedik
7. Saya kehilangan :
~~~ kwn2 serumah sewa bila dah khwin nanti-hahaha..nanti tak dpt duk ngan diorang lagi…xdpt huha..huha
8. Ramai yang kata :
~~~ saya tomey..betul ke?kahkahkah
9. Makna nama saya :
~~~ sutera yg cantik…cantik ke?
10. Cinta itu adalah :
~~~ sukar dimengertikan…hanya org bercinta taw erti itu semua..
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~~ pk nak nk masak apa lepas balik keje nanti
12. Saya akan cuba :
~~~ untuk dptkan yg tebaik dlm kerjaya, hidup dan pengajian saya
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~~~ hingga ke akhirnya
14. Telefon bimbit saya :
~~~ ada jerr…nk buat apa ?hai xkan xder tel sendiri kot…
15. Bila saya terjaga dari tidur :
~~~ wow, amazing…syukur masih bernafas lagi aku hari ini..syukran
16. Saya paling meluat bila :
~~~ tgk org gedik tetapi bodoh lagi sombong
17. Pesta/Parti :
~~~penuh dgn manusia (tp buatla ia berteraskanislam)
18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
~~~ ntahla…kucing kot..tpi sama mcm aney aku pon xgemar sgt dgn kucing
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~~~ 18-25
20. Hari ini :
~~~ hari ini dan setiap hari adalah hari yg membahagiakan…yg pnting senyum sokmo..
21. Malam ini saya akan :
~~~ isi dgn sesuatu yg bermakna..biar aney tertanya2..apakah itu??
22. Esok saya akan :
~~~ tersenyum selalu
23. Saya betul-betul inginkan :
~~~ kebahagian + kekayaan +kejayaan
24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin di hadapan cermin pagi ini :
~~~ tiada jerawat n tiada kedutan..alhamdulilah...
25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
~~~ shoppingg!!la..sambil cuci mata..
26. Makanan barat atau Jepun :
~~~ western la n masakan kampungla..ader ulam2 bgus utk kesihatan n kulit cantik..
27. Bilik yang terang atau gelap :
~~~ kalau keje siang hari bilik terangla..gelap untuk tidow laa
28. Makanan segera adalah :
~~~ apa2 jer yg sennag to ccok..nuget & crispy ayamas pon best jugak
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
~~~ salam,hai
30. Siapa yang anda mahu TAG? :
~~~ wajib – aney

1 comment:

  1. hey!mane leh tagged saya lg, kan sy yg tagged awak..
    iskh bakal pengantin ni..x sabarrr nampak..hehe

    ReplyDelete